השכרת רכב באינטרנט

ידוע שלפני שאנשים עומדים להוציא כסף, הם ראשית כל עוצרים בתחנה הקבועה, הם פותחים את האינטרנט ותרים אחר מידע. באמצעות החיפוש המהיר הם זוכים להשוות בין מוצרים ומחירים, לקבל חוות דעת ובאופן כללי להיחשף למגוון הצעות. מכאן שגם חברות להשכרת רכב פונות ללקוחות באמצעות הרשת האינטרנטית, והן לא רק מסתפקות בחשיפת ההיצע, אלא גם מאפשרות לסגור עסקה – מבלי לצאת מהבית ומבלי להיות תלויים בשעות העבודה.

השכרת רכב באינטרנט

השכרה נוחה וחסכונית

אנשים רבים נעזרים בשירותי השכרת רכב דרך הרשת, כיוון שהם מעריכים את נוחות התפעול, את החיסכון בזמן, את ההליך המסודר וכמובן שגם את המבצעים שהרבה פעמים שמורים רק לעסקאות מקוונות. מכאן שבין אם מבקשים לשכור רכב בארץ או בחו"ל ובין אם מבקשים לשכור רכב ליום בודד או לתקופה ארוכה, הרי שעבור כל צורך ניתן למצוא מענה נקודתי, ולו כי כל עוד אתר החברה איכותי, הוא יקל את פעולת ההתמצאות, יעניק מידע משלים, יאפשר לעבור על תקנון ההשכרה ביתר נוחות, יכיל קטגוריות של רכבים ואף יאפשר לסגור חוזה השכרה באופן מהיר ומאובטח.

תתי קטגוריות

כאשר עומדים לשכור רכב דרך אתר החברה, יש לצפות למידע מקיף אודות הנתונים הבאים: מקום איסוף הרכב, מקום החזרת הרכב, תאריך איסוף, תאריך החזרה, סוג הרכב הרצוי, מחיר סופי, אופציות שעשויות לייקר את העלות (כגון נהג צעיר, ביטוח תאונות, או השכרה של בוסטר), תקנון השכרה, שירותים משלימים, מבצעים וכדומה. מכאן שאין צורך לנהל שיחה עם סוכן מכירות, אך עדיין ניתן לקבל החלטות מושכלות.

השוואה חשובה

ציינו שבאמצעות השכרה ברשת ניתן לבצע השוואה נוחה ועל כן אגדנו עבורכם פרמטרים שיש לבחון, ולו על מנת להוציא פחות ולקבל יותר. עברו על הסעיפים הבאים:

  • מחיר עבור יום השכרה.
  • עלויות של שירותים ואביזרים משלימים.
  • סוגי הרכבים.
  • שביעות רצון של לקוחות.
  • נתוני הגבלת קילומטרים (בהנחה וישנה).
  • הטבות ייחודיות.
  • עלות של עמלות ואגרות.
  • ימי פעילות (רלוונטי רק אם החברה שומרת שבת ואתם לא).
  • תוספת עלות עבור נהג שני.

ניצול המומנטום

חברות השכרה רבות מנצלות את נוחות ההשכרה המקוונת על מנת לגרום ללקוח לשלם יותר, ולו כי הוא מבקש לבטח את תכולת הרכב או להרחיב את חבילת הביטוח הבסיסית. למה זו הוצאה מיותרת? ובכן היא לא בדיוק מיותרת, אך הרבה פעמים כאשר היא נעשית "על הדרך", אנשים משלמים הרבה יותר ממה שהיו נדרשים לשלם, לו היו פונים אל חברת הביטוח. מדוע זה קורה? כי אנשים מתמקדים בהשוואת פרטי השכרת הרכב ופחות מתייחסים לנתונים המשלימים. כאשר הם כבר עומדים לסגור עסקה, וכל שנותר לעשות זה לקבל כמה החלטות אחרונות, הם הרבה פעמים כבר חסרי סבלנות ולא מוכנים לפתוח מחדש את כל נושא ההשוואה. אגב, בלא מעט חברות להשכרת רכב, הרכבים מבוטחים בביטוח רכב כמו ביטוח חובה ובביטוח צד ג'. מסקנה? נצלו את השכרת הרכב דרך הרשת בחכמה, אחרת החלטה פזיזה של הרגע האחרון תייקר את העסקה.

זהירות – מתווכים!

לצד פנייה אל חברות השכרה, גם ניתן לשכור באמצעות מתווכים, במיוחד אם ההשכרה מיועדת לטיול בחו"ל. מדוע מדובר בסכנה? כיוון שהמתווך אינו מחזיק בצי הרכבים ועל כן אם הוא עובד עם חברה גרועה, אתם תישאו בתוצאות, ולו כי כבר שילמתם והחברה יודעת שאתם לקוחות חד פעמיים. מה עושים? גם פה משווים סטטוס ורזומה. מסקנה? הרשת האינטרנטית מהווה הזדמנות נהדרת לערוך השוואות ולהשיג יותר גם מבלי להתמקח – נצלו זאת ובאותה נשימה היזהרו מכך.

השארת תגובה