ספקים לבניית אתר אינטרנט מקצועי?

ספקים לבניית אתר אינטרנט מקצועי

בניית אתרים, מעולם לא הייתה קלה יותר משהיא כיום. האפשרויות שעומדות לרשותכם הן רבות ומגוונות, בכל היבט של נושא זה. יותר מכך – הכול נגיש לרכישה או לשכירה בכמה לחיצות עכבר, דרך רשת האינטרנט. בין השאר יעזרו לכם בבניית אתר מקצועי, סוגי הספקים הבאים:

ספקי שרתים

האתר שתקימו יהיה חייב להתאכסן היכן שהוא. במקום לרכוש ולתחזק בעצמכם שרת פיזי (ואת כל התוכנות שיש להתקין עליו), יש כיום פתרון קל בהרבה: לשכור שרתים ולגשת אליהם מרחוק. לקריאת מדריך מפורט לבחירת שרת  ראה קישור זה. השרתים ששוכרים הם לרוב מסוג Virtual Private Server. פירוש הדבר מעשית עבורכם, הוא שהשרת יוכל להסתגל באופן גמיש, לדרישות משאבים משתנות. ככל שפעילותכם העסקית תעמיס על השרת יותר או פחות דרישות, הוא יסתגל למצב. למשל זינוק חד בהיקף הכניסות לאתר, לא יפגע בביצועיו ולא יגרום לו "להיתקע".

גולשים יגיעו לתכנים שבשרת דרך כתובת האתר, שעבורה תצטרכו גם את שרותיו של ספק "דומיין".

שירותי פיתוח אתרים

בהנחה שאינכם יודעים לפתח אתרים בעצמכם, עומדת בפניכם האפשרות לנסות ולעשות זאת לבד הכול זאת. מדובר במנגנונים שמאפשרים לפתח אתרים במהירות רבה יחסית, על בסיס "אבני בניין" מוכנות. זאת, כולל תבניות מוכנות רבות לאתרים עצמם, אשר מהן ניתן לבחור. בשירותים אלה האתר מאוחסן לרוב אצל ספקי השירות והאפשרויות מעט מוגבלות ביחס למה שמפתח עצמאי יכול לספק לכם. חשוב לציין – לצרכים של עסק פשוט, ניתן להקים כך אתרים שנראים מצוין ומתפקדים היטב. אבל אם דרוש לכם יותר מזה, תצטרכו לפנות למפתח אתרים.

שירותי עיצוב גרפי וממשק משתמש

גם בנושא הגראפי, ניתן לבצע זאת לבד אבל מומלץ להסתייע במומחים. עם הגרפיקה הבסיסית ייתכן שתסתדרו לא רע, בזכות שימוש בתבניות וגם תוכלו די בקלות ליצור תפריטים במראה סטנדרטי. עם זאת, ממשק משתמש איכותי באמת וחוויית משתמש טובה, הם היבטים קריטיים מבחינה עסקית. אלה הדברים הקטנים לכאורה, שעושים פעמים רבות את ההבדל בהיקף האנשים שנשארים באתר, בהיקף הרוכשים (אם יש לכם חנות), בשיפור שביעות רצון הלקוחות, בלקוחות חוזרים, שימור לקוחות ועוד. לכן כדאי להשאיר זאת למומחים.

תכנים ושיווק

שירותים נוספים, תצטרכו לשכור סביב נושאי התכנים השונים לאתר (טקסטים, צילומים, סרטונים, קבצי קול) והשיווק. שני נושאים אלה, הולכים ביחד פעמים רבות. טקסטים במיוחד, משמעותיים מאוד לשם קידום האתר במנועי חיפוש. זה הוא אחד ההיבטים הבולטים של שיווק אתרים – נושא שעבורו בהחלט כדאי לשכור מומחים ולא לנסות לעשות לבד. מומחי השיווק ישתמשו בקידום במנועי חיפוש, לצד שיטות נוספות כמו קידום האתר ברשתות חברתיות.

התכנים שייכתבו עבורכם יהיו גם עבור האתר עצמו וגם עבור יעדים אחרים (לשם שיווק בעזרתם).

שירותי עזר משלימים

ישנם עוד לא מעט שירותי עזר משלימים, שתוכלו לשכור בהתאם לצרכים ולנסיבות. אם תידרש למשל האצה נוספת של ביצועי האתר, ייתכן שתבחנו את השימוש בשירותי Content Distribution Network או Content Delivery Network (CDN). אבטחה הוא נושא נוסף, שבו עשויות להידרש פעולות פיתוח נוספות או שימוש בשירותי עזר נוספים. אם למשל, אתם עסק ישראלי בולט יחסית בעולם, אתם עשויים להיות מטרה להתקפות מצד גורמים עוינים לישראל. אלה פעמים רבות התקפות מסוג "מניעת שירות" (Denial of Service) וכנגדן יש שירותי עזר ייעודיים.

לסיכום

לאור האפשרויות הרבות, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור ספקים בחוכמה ואתם בדרך לאתר עסקי משובח.

נגישות
דילוג לתוכן