אבנר הייזלר: חברת ביטוח אונליין 

כיום לא מעט דברים נסגרים באופן מקוון, אך בכול הנוגע לתחום הביטוחים, לקח זמן עד שנעשתה הקפיצה הרצויה שאפשרה לא רק להשוות בין הפוליסות השונות ולעבור על תנאי הפוליסה באינטרנט, אלא גם עד שהתאפשר לחתום על סך האישורים והמסמכים באינטרנט. מכאן שאם מבקשים ליהנות מביטוח דיגיטלי כולל: משלב קבלת ההצעה ועד שלב ניהול התביעה, רק נותר להבין אלו חברות ביטוח עשו את הקפיצה הטכנולוגית ומי מהן הכי מתאימה עבור הצרכים האישיים שלכם. מוזמנים להיעזר במספר טיפים יעילים מאת אבנר הייזלר – איש עסקים בעל הבנה מקיפה בתחום.

נוחות תפעול

הרבה אנשים נרתעים מלסגור נושא חשוב כמו ביטוח באופן מקוון, ועל כן הייזלר ממליץ שהשלב הראשוני יהיה לוודא שההתנהלות המקוונת אכן נוחה, מובנת ובעיקר אינטואיטיבית. חשוב שהמבוטח יקבל את כל הנתונים הרצויים באופן בהיר וכולל וחשוב שיהיה קל לסגור את כל הנתונים באופן נוח – כולל הזנת פרטים אישים, העברת תשלום וביצוע פעולת החיתום. רבים קראו על אבנר הייזלר בדה מרקר והסיקו שלא פעם שם המשחק זה להיות ערים להזדמנויות עסקיות ולנצל אותן בזמן, וכך ממש גם פה. הייזלר מסביר שכל עוד ההתנהלות נוחה ומזמינה, הרי שכבר מדובר בסימן ראשוני שמעיד על המשך ההתנהלות העתידית, וזאת כי חווית המשתמש מהווה ערך משמעותי בכל בחירה.

אבנר הייזלר ממליץ כך תבחרו חברת ביטוח אונליין

בוחנים ביקורות

כאשר מחפשים חברת ביטוח שמתנהלת מא' ועד ת' אונליין, ניתן לצפות שלא תתקשו למצאו על אותה חברה גם ביקורות און ליין, ועל כן בהחלט שווה להיכנס למגוון פורומים בנושא ולהיעזר בחוכמת ההמונים, כאשר אחד הנושאים שרצוי לבדוק זה כיצד החברה מתנהלת ברגע האמת כשמבקשים לממש את הפוליסה. מכאן ממש כפי שהופיע אבנר הייזלר בראיון בדה מרקר וחידד בו עד כמה חשוב לממש את הכסף שמגיע כחוק, כך גם פה יש להבין כיצד חברת הביטוח מתנהלת ברגע האמת.

3 דגשים חשובים

מי שמחפש חברת ביטוח להתנהל מולה און ליין, צריך להקפיד על בחינת שלושת הפרמטרים הבאים: זמינות, התאמה אישית ומענה אנושי. בנקודה זו רבים שהכירו לראשונה את אבנר הייזלר ב ynet- כבר יודעים שהצלחה מצריכה התמקדות בפרטים הקטנים, ועל כן כך גם פה – אין לעגל פינות. ראשית, בכול הנוגע לביטוחים, לרוב הצורך מידי ועל כן חשוב שהאפשרות לסגור ביטוח תהיה זמינה ומהירה. שנית, התאמת הפוליסה לתנאים ולצרכים האישיים מאוד חשובה – מבטיחה לא לשלם על שירות שאינו רצוי. לבסוף נציין שמענה אנושי גם כן הכרחי, כי הרבה פעמים למרות שעומדים מול אתר מפורט, עדיין עשויה להתעורר שאלה שנשארה ללא תשובה. שורה לסיכום: הראיון של אבנר באתר וואלה מלמד אותנו שתמיד חשוב לראות את התמונה המלאה לפני כל קבלת החלטה – תפעלו בהתאם!

נגישות
דילוג לתוכן