המפתח הנכון לחנות אינטרנטית

מציאת מפתח עבור כלי עסקי משמעותי כמו חנות אינטרנטית, איננה דבר פשוט. אותו מקצוען צריך להתאים לכם, ממגוון היבטים שאתם מגדירים כחשובים. כיצד מאתרים מומחה כזה, שעונה לכל הדרישות?

בחברות השמה

מומחי חברות ההשמה יסייעו לכם לאתר מפתח מתאים. בעזרת ניסיונם בתחומים אלה, לצד היכרותם עם מפתחים שמחפשים עבודה, הם יוכלו לבצע התאמה טובה בין המועמד לדרישות התפקיד. חברות כאלה מפרסמות מגוון משרות הייטק וזו שלכם תוכל להיות אחת מהן. מפתחים רגילים לפנות לחברות אלה, כמקור בולט למציאת עבודה.

מפה לאוזן

חשוב מאוד להפעיל את הקשרים שיש לכם, ככל שיש, בכדי לקבל המלצות מהיכרות אישית עם מפתחים שונים. זאת, גם בקרב העובדים שלכם, שאולי מכירים מפתח עם ניסיון מתאים מבין חבריהם. גישה כזו של חבר מביא חבר נפוצה מאוד בעולם ההייטק וכדאי לנצל זאת.

כך תמצאו את המפתח הנכון לחנות האינטרנטית שלכם-

בערוצים הציבוריים שלכם

סביר להניח, שיש לכם כבר כמה ערוצים דיגיטאליים של תקשורת מול הציבור הרחב. זול, פשוט, מהיר ומשתלם, למנף גם אותם לצורך איתור מפתח. באתר העסק תוכלו להוסיף לתפריטים אזור "דרושים". בעמוד הפייסבוק שלכם תוכלו להעלות פוסט בנידון. חשוב במיוחד, לתת לכך ביטוי בעמוד הלינקדאין שלכם, מאחר שזו היא רשת חברתית שמתמקדת במקצוענים.

באתרי פרילנסרים

יש באינטרנט כמה וכמה אתרים, שבהם פרילנסרים ממקצועות שונים מפרסמים את שירותיהם. באתרים אלה, תמצאו פעמים רבות גם ביקורות על אותם מקצוענים. כמו כן, יהיה שם לרוב מידע מרחיב על אותו אדם ואף הפניה לדוגמאות של עבודות קודמות שלו ולקוחות בולטים. כל אלה, יסייעו לכם למיין במהירות ולבצע סינון ראשוני.

בלוחות דרושים

פרסמו את העובדה שאתם מחפשים מפתח, גם בלוחות דרושים באינטרנט. כדאי במיוחד לעשות זאת, בלוחות שבהם יש כמות גדולה יחסית של מודעות לגבי מפתחים. כמובן, חשוב שזה יהיה לוח שבו יש קטגוריות מקצועיות מתאימות ולא כלליות מדי.

בערוצים מיוחדים

קחו בחשבון, שישנם לעתים גם ערוצים מעט יוצאי דופן לחיפוש מקצוענים, כמו יריד תעסוקה, שיש בו בערך גם למעסיקים וגם למועמדים. עוד דוגמה, היא תכנית השמת בוגרים בגופי הכשרה, שעשויה להתאים לכם אם דרישותיכם בסיסיות. מחד, בוגרי גופים כאלה הם בעלי ידע וניסיון בסיסיים בלבד. מאידך, המידע מגוף ההכשרה לגבי ציונים, הצטיינות וכדומה, אומר הרבה. כמו כן,  הדבר עשוי להתבטא בתשלום נמוך יחסית שתשלמו למפתח.

היערכות נכונה

לפני הכול וגם תוך כדי תהליך החיפוש, חשוב לדעת היטב מה אתם מחפשים. אילו מיומנויות טכניות דורשת הקמת חנות כזו? מה רמת הניסיון והרקע המקצועי שחשובה לכם? מה התשלום שאתם מוכנים לשלם בתמורה לכך?

לסיכום

בעזרת צעדים פשוטים אלה, תמצאו את האדם המתאים ביותר עבורכם. כך תבטיחו, שהחנות תמלא את יעודה באופן המיטבי ושניהולה יהיה קל ונוח.

נגישות
דילוג לתוכן