דרכים לגיוס כספים ברשת

גיוס כספים ברשת האינטרנט הפך לאחד הכלים החשובים והיעילים שישנם עבור אנשים שזקוקים לתרומות, מימון של פרויקטים חינוכיים, חברתיים או אישיים, רכישה של תרופות או כל מוצר רפואי אחר, סיוע בהטסה של מטופל לניתוח חשוב, כמו גם שתרומות וגיוס כספים נועדו עבור שלל מטרות הומאניות, סביבתיות וחברתיות חשובות!

אם יש לכם מטרה שאתם רוצים לקדם ואתם זקוקים לתרומת כספים וגיוס משאבים כדי לעשות זאת: חשוב שתדעו כי באמצעות רשת האינטרנט, ניתן לעשות זאת בצורה קלה יותר ואף לקצור הצלחה לא מעטה.

גיוס כספים ברשת

אבל מהן הדרכים לגיוס כספים יעיל ברשת? הנה 4 הצעות פרקטיות:

גיוס כספים יעיל יכול להתרחש בעיקר באמצעות רשת האינטרנט תוך פנייה אל כמה פלטפורמות מרכזיות שיאפשרו גיוס כספים מוצלח במיוחד. אם אתם מתכננים להקים עמותה, תוכלו לגייס עבורה כספים באמצעות מאגר אינטרנטי של קרנות פילנתרופיות. כמו כן, גיוס כספים יכול להיעשות במגוון דרכים אחרות, כך שבין הפעולות שניתן לבצע אפשר למצוא:

גיוס כספים ברשתות החברתיות

גיוס כספים אפשרי ביותר באמצעות הרשתות החברתיות. כיום ביוטיוב, בפייסבוק כמו גם באינסטגרם ואפילו על ידי טוויטר: ניתן לפרסם פוסטים המלווים בניסוח הבקשה, כמו גם שניתן לפרסם סרטון תדמית שנועד להמחיש את המטרה. עוד אפשר לכתוב סיפור קצר אליו תצורף תמונה הממחישה את הצרכים שלכם בתרומות וכספים ולבצע שלל פעולות מקוריות להגשמת המטרה.

ברשתות החברתיות ניתן לשתף את הבקשה עם חברים, לפרסם אותה בקבוצות, להקים "איוונט", לפרסם תמונות וכל מידע שיגיע במהרה אל שלל גורמים, אנשים ותורמים פוטנציאלים. בכך אפשר לייעל את תהליך הגיוס.

פרויקט הדסטארט

פרויקט הדסטארט היא דרך נוספת לבצע גיוס כספים יעיל. הפרויקט העולמי הידוע בשמו הלועזי headstart  נועד כדי לבצע מימון המוני ברשת, תוך הגעה אל שלל משקיעים, תורמים ואנשים שמביעים עניין בפרויקט.

אתר הדסטארט מסייע ליזמים בתחומים שונים כמו בתחומי החינוך, הספרות, הטכנולוגיה, האומנות, החינוך והחברה, להקים מיזמים והכל באמצעות גיוס כספים שמתאפשר באתר. בכך אפשר לגייס כספים ביעילות לכל מטרה ופרויקט.

שליחת מיילים

דרך נוספת שנחשבת קצת מיושנת אבל עדיין כזאת שעובדת, היא שליחת מיילים לרשימת תפוצה של תורמים אמידים או יזמים פוטנציאלים. כיום באמצעות מערכת ניוזלטר ניתן לבצע שליחת מיילים לפי רשימות תפוצה ובכך לבצע גיוס כספים אפקטיבי.

מיילים שמנוסחים כהלכה שכוללים הודעת יח"צ, מכתב לתורמים, כמו גם הצעות ליזמים אודות תכניות ופרויקטים שונים: יוכלו לעשות שינוי ולאפשר גיוס משאבים יעיל בעיקר אם תדעו לנסח את המייל בצורה נכונה, כמו גם להקנות שם מושך ואטרקטיבי בכותרת המייל, כך שהתורמים הפוטנציאליים לא ישליכו את המייל מיד אל סל האשפה.

הודעה לעיתונות

אחת הפלטפורמות הכדאיות שיש לפרסם בה היא העיתונות. כיום רוב קוראי העיתונים צורכים את המידע שלהם ברשת האינטרנט ולכן פרסום של ידיעה עיתונאית תסייע לכם מאד להפיץ את הבקשות והצרכים שלכם.

בשל כך מומלץ לפנות אל משרדי יחסי ציבור שינסחו בקשה ואייטם עיתונאי וישלחו אותם לעורכי החדשות, עיתונים, בעלי מגזינים, פורטלים ושלל פלטפורמות המספקות מידע חדשותי ברשת.

 

באמצעות האפשרויות שצוינו לעיל, תוכלו לנסות לקדם את הפרויקטים שלכם, את מבצעי ההתרמה וגיוס הכספים והמשאבים להם אתם זקוקים.

נגישות
דילוג לתוכן